پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مودم vdsl چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1402
بازدید : 55
نویسنده : user

 

 vdsl مخفف عبارت Very-High-Bitrate Digital Subscriber Line است. مسلما مودم های نسل جدید، نسبت به مودم ADSL سرعت آپلود 10 برابر و سرعت دانلود 5 برابر سریعتر را دارند. به طوری که بالاترین سرعت دانلود شما با مودم VDSL حدود 125 تا 150 مگابایت در ثانیه خواهد بود. البته لازم است تا برای بدست آوردن این سرعت، اتصال VDSL نزدیک به خانه خود داشته باشید. اگر اتصال VDSL نزدیک به محل زندگی خود را ندارید، همواره با خرید مودم این مودم می توانید حداکثر سرعت ADSL را بدست آورید.

مشخصات فنی مودم vdsl

اینترنت وی دی اس ال، یک تکنولوژی پر سرعت برای متصل شدن به اینترنت است. ارتباط در این تکنولوژی به وسیله خطوط تلفن معمولی یا مسی انجام می شود. در واقع در این نوع فناوری ارتباط بین کاربر و ارائه دهنده خدمات اینترنت برقرار است. دستگاه vdsl دستگاهی است که برای اتصال به خطوط VDSL از آن استفاده خواهیم نمود.

این مودم امکان اتصال کاربران به شبکه اینترنت را به راحتی فراهم می سازد. محصول طراحی شده می تواند سیگنال دیجیتالی ارسالی از ارائه دهنده خدمات اینترنت را دریافت و به سیگنال قابل فهم برای دستگاه های متصل به آن همچون گوشی، لپ تاپ و سایر موارد تبدیل کند. مودم های وی دی اس ال اغلب پورت های اترنت دارند تا دستگاه ها بدون سیم به آن وصل شوند.

قیمت مودم های vdsl به موارد زیادی بستگی دارند. مسلما مودم گران به معنای مودم خوب نیست. کاربرد مودم vdsl و مشخصاتی که دارد، نشان دهنده قیمت آن دستگاه خواهد بود. در حال حاضر مودم های وی دی اس ال مخابرات نیز تولید و عرضه شده اند.

مودم های VDSL روترهایی هستند که از اینترنت نوع VDSL پشتیبانی می کنند که با خرید آنها می توانید هم اینترنت ADSL و هم اینترنت VDSL را داشته باشید. سرعت دانلود در این مودم نزدیک به 6 برابر مودم ADSL است که به مرز 60Mb بر ثانیه نیز می رسد. روی مودم های معرفی شده نیز می توان سرویس های ارزش افزوده همچون ویدئو کنفرانس، IP-TV، خطوط تلفن و … عرضه کرد.

مزایای مودم vdsl

1. بررسی سرعت سیستم VDSL

سرعت این نسل از اینترنت و کابلی که به وسیله مودم قابل استفاده است، به شدت تحت تاثیر فاصله و مسافت شما می باشد. به طوری که می توان گفت این نسل در حال حاضر برای کسانی که در حومه شهر زندگی می کنند، مناسب نیست. با این وجود، شرکت های زیادی هستند که در سراسر دنیا، اینترنت VDSL را توزیع می کنند.

سرعت بالای این نسل باعث شده تا بسیاری از کاربران و مهندسین شبکه در نقاط مختلف جهان از این دستگاه، استفاده کنند. سرعت، بارز ترین مولفه برای نشان دادن مزیت مودم vdsl است. تحولات بزرگی که این مودم در اتصالات اینترنتی انجام داده باعث شده تا تفاوت های زیادی بین VDSL و ADSL ایجاد شود. سرعت دانلود و آپلود تقریبا 5 تا 10 برابر ADSL و نوع ارائه این سرویس از تفاوت های آنهاست.

2. پهنای باند در dvsl

یکی از مهم ترین بخش های موثر در انتخاب DSL میزان پهنای باند ارائه شده آن است. پهنای باند با دو فاکتور اصلی سرعت دانلود و آپلود می باشد. پیش از این گفتیم که، سرعت و عملکرد این مودم ها تقریباً 6 برابر از مودم های ADSL بیشتر است. این تکنولوژی با استفاده بهینه از ظرفیت خطوط تلفن می تواند بیشترین پهنای باند را ارائه دهد. این تفاوت در نسل جدیدتر مودم های VDSL که VDSL2 و +VDSL2 نام دارند بیشتر است. مودم های جدید عرضه شده به بازار می توانند سرعت دانلودی معادل 200 و 300 مگابیت برثانیه داشته باشند.

 دیگر مزایای مودم vdsl

– شما می توانید از سرویس های دیگر (ویدئو کنفرانس و SIP) همزمان با اینترنت استفاده کنید.
– برای راه اندازی تنها به یک خط ثابت و یک دستگاه VDSL نیاز خواهید داشت.
– سرعت این اینترنت این مودم، چندین برابر بیشتر از سرعت اینترنت ADSL است.
– سیم کشی مخصوص به خود را دارد که سبب ایجاد نویز کمتری خواهد شد.
– قطع و وصلی کمتری نسبت به اینترنت ADSL دارند.

 

قیمت مودم های وی دی اس ال به عواملی همچون کاربرد مودم، نوع تکنولوژی وای فای، پورت های LAN، کیفیت مودم، سرعت و پهنای باند، قابلیت ها و امکانات اضافه، بی سیم یا سیم دار بودن مودم، برند، شرکت سازنده و دیگر موارد بستگی دارد.

برای مشاهده قیمت انواع مودم VDSL می توانید به وبسایت موج گستران رادیس مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان رادیس در تماس باشید.


:: برچسب‌ها: vdsl , مودم , روتر , اینترنت ,



نماینده هایک ویژن
نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1402
بازدید : 66
نویسنده : user

نمایندگی رسمی برند هایک ویژن

موج گستران رادیس مرجع تخصصی فروش هایک ویژن در ایران است، کاربران و مشتریان این شرکت می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت را بررسی کنند و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند، همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان رادیس است.

مجموعه ما در سال 2016 موفق به کسب برترین نمایندگی هایک ویژن از سوی شرکت پارس ارتباط شده است، برای ما بسیار مهم است که تمام کاربران کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

شرکت ما از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان دریغ نمی کند. در نتیجه همواره تلاش می‏ کنند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کنند.

در نمایندگی هایک ویژن تهران امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی فراهم شده است. برای مشاهده قیمت Hikvision به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

نماینده هایک ویژن در تهران

شرکت ما به عنوان نماینده رسمی هایک ویژن در تهران، سبد کاملی از محصولات هایک ویژن شامل:

  • دوربین هایک ویژن ip
  • دوربین Turbo hd
  • دستگاههای dvr و nvr
  • کابل های شبکه
  • و سوئیچ های شبکه برند هایک ویژن را ارائه می دهد.

قیمت ارائه شده توسط موج گستران رادیس، نسبت به بقیه شرکت هایی که نماینده دوربین هایک ویژن را دارند، مناسب تر است. همچنین مشتریان و کاربران می توانند پس از خرید محصولات، از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند.

نماینده محصولات هایک ویژن

یکی از بزرگترین دغدغه مشتریان هنگام اجرای پروژه های دوربین مداربسته، پیدا کردن بهترین قیمت برای دوربین هایک ویژن در بین شرکت های نماینده هایک ویژن است.

یافتن مناسب ترین قیمت در کنار موجودی کافی برای تامین کالای مورد نیاز دو عامل اصلی برای مشتریان هستند، شرکت ما، به عنوان نماینده مرکزی هایک ویژن توانسته نظر مثبت بسیاری از همکاران صنف نظارت تصویری را به خود جلب نماید، شما می توانید برای خرید محصولات با مناسب ترین قیمت با کارشناسان فروش در تماس باشید.

پیدا کردن نماینده فروش دوربین مداربسته، یکی از بزرگ ترین دغدغه همکاران در این صنف است.


:: برچسب‌ها: هایک ویژن , نماینده هایک ویژن , رادیس , دوربین مداربسته ,