پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین مداربسته داهوا
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 75
نویسنده : user

دوربین داهوا 

با عرضه دوربین مداربسته داهوا اکنون این شرکت به دلیل تنوع بسیار بالا، محصولات خود را در حوزه های مختلف ارائه می دهد و اکنون همه می توانند به کمک نماینده داهوا در ایران این محصولات را برای سیستم های نظارتی داخلی خود نیز استفاده کنند. تجهیزات این شرکت کاملا به صورت اختصاصی می باشند و این شرکت در خلق کردن محصولات ارزان قیمت اما با کیفیت بسیار مشهور است. دوربین مداربسته داهوا در دو دسته آنالوگ و دیجیتال عرضه می شوند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. دوربین داهوا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هر محیطی نظارت کاملی بر روی رفت و آمد داشته باشید. تجهیزات این شرکت تماما دارای سیستم دید در شب می باشند و این ویژگی امکان کنترل بهتر را برای کاربران فراهم می کند. 

از طرف دیگر، دوربین مداربسته داهوا به دلیل قابلیت نصب و راه اندازی ساده، به شما کمک می کند تا با کابل کشی کمتر و طول عمر بالاتر، محیط خود را ایمن کنید. این شرکت تنوع بالایی در تجهیزات خود ارائه داده است و محصولات خود را در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار گسترش داده است و اکنون مدل های دوربین داهوا بسیار زیاد است و هر فرد می تواند براساس نیاز خود از محصولات این شرکت استفاده کند. استفاده از فناوری هایی چون تشخیص تصویر و پردازش آن به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل کاملی بر روی محیط داشته باشید.

همچنین تجهیزات پیشرفته داهوا به دلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن فرد در محیط، می تواند امنیت بسیار خوبی را در محیط های بزرگ ایجاد کند.

مانیتور کردن دوربین های داهوا بسیار ساده است و دستگاه های DVR عرضه شده توسط این شرکت به راحتی قابل کنترل می باشند و به دلیل رابط کاربری مناسب شما را در کنترل بهتر یاری می کنند.

دوربین آنالوگ داهوا

این دوربین ها به دلیل نیاز به یک دستگاه مبدل آنالوگ به دیجیتال این امکان را به شما می دهند تا در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مربوط به محیط خود را جمع آوری کنید. به کمک این دوربین ها این امکان وجود دارد که بتوانید محیط خود را با هزینه های بسیار کمی مدیریت کنید و کنترل بهتری بر روی محیط کاری خود داشته باشید.

 دوربین های آنالوگ داهوا نیازمند دستگاه dvr داهوا هستند که به کمک آنها می توانند تصاویر را به صورت طولانی مدت ذخیره سازی کنند. این تجهیزات به دلیل کاهش حجم فایل های ذخیره سازی شده، به شما این امکان را می دهند تا بتوانید اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکلی دسترسی بیشتری به اطلاعات خود داشته باشید.

دوربین مداربسته داهوا تنوع بالایی دارد و ما در بخش دوربین های آنالوگ این شرکت نیز این تنوع را مشاهده خواهیم کرد. این شرکت تجهیزات آنالوگ خود در مدل های ترکیب شده با هوش مصنوعی و ساده طراحی کرده است. در سیستم های نظارتی همراه با هوش مصنوعی، شما می توانید از قابلیت هایی مانند کاهش نور محیط برای دریافت تصاویر بهتر استفاده کنید یا ترافیک و انسجام جمعیت یک محیط را بررسی کنید. همچنین به دلیل سیستم نور فرابنفش بسیار بهتر در این دوربین ها، در شب نیز می توانید تصاویر بسیار باکیفیت و مناسبی را دریافت کنید سبب بهبود عملکرد شما در هنگام انجام کارهای نظارتی خواهد شد.

دوربین دیجیتال داهوا

در بین برندهای موجود در جهان، داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دیجیتال شناخته می شود. در این بخش داهوا سعی کرده است تا انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی داهوا، دوربین مداربسته ip داهوا و دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا را خلق کند.

این شرکت تجربه بسیار زیادی در تولید محصولات دیجیتال خود دارد و به دلیل وجود قابلیت نصب به کمک سیستم های تحت شبکه، به راحتی می توانید دوربین های دیجیتال این شرکت را به کمک IP و از راه دور نیز کنترل کنید. دوربین مداربسته آی پی داهوا به شما کمک می کند تا از طریق اینترنت تمام محیط خود را کنترل کنید.

همچنین این شرکت تلاش کرده است تا در کنار خلق دوربین مداربسته داهوا، تجهیزات مدیریتی زیادی مانند دستگاه nvr داهوا نیز برای کنترل بهتر دوربین های دیجیتال خلق کند. این تجهیزات می توانند اطلاعات پردازش شده توسط دوربین مداربسته دیجیتال داهوا را بررسی کنند و سپس آنها را به صورت قالب های فشرده شده برای مدت زمان طولانی نگه داری کنند.

 

دوربین مداربسته داهوا به عنوان یکی سیستم کنترل یکپارچه می تواند بدون نیاز به تنظیمات خاصی به راحتی با دستگاه های دیگر هماهنگ شده و به کار گرفته شود، به همین دلیل تجهیزات داهوا در کنار قیمت مناسب قابلیت نصب و راه اندازی بسیار ساده تری به نسبت سایر محصولات این حوزه دارند. شما می توانید تجهیزات مربوط به برند داهوا را از نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر ایران خریداری کنید.

خرید دوربین مداربسته داهوا به شما این امکان را می دهد تا از تجهیزات بسیار باکیفیتی برخوردار باشید. فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران به خوبی انجام می شود و نمایندگی رسمی این شرکت در ایران هر ساله در تلاش است تا برندهای بزرگ و مطرح این شرکت را برای بهبود عملکرد امنیتی محیط شما روانه بازار کند.

جهت بررسی بیشتر و استعلام قیمت دوربین داهوا به وب سایت موج گستران رادیس و یا سایت دیجی کالا مراجعه فرماید.

 

 

 

 

:: برچسب‌ها: دوربین داهوا , داهوا , cctv , dahua ,



اینترنت پر سرعت +ADSL2
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 75
نویسنده : user


اینترنت پر سرعت ADSL2+ نسخه جدیدتر سرویس اینترنت پر سرعت ADSL است که امکان دانلود سریع را فراهم می کند. برای جلوگیری از تداخل سیگنال اینترنت، با سیگنال صوتی تلفن و نگه داشتن سیگنال در سطحی مناسب برای برقراری ارتباط، از یک فیلتر پایین گذر سیگنال در هر پریز تلفن، استفاده می شود. به این فیلتر، میکروفیلتر DSL یا اسپلیتر (Splitter) می گویند که به معنی جدا کننده است.

این فلیتر باعث افزایش سرعت اینترنت در تکنولوژی ADSL2+ می شود. این اینترنت از سال 2003 معرفی شد که ارتباط اولیه آن در کمتر از 3 ثانیه طول می کشد. در حالی که اتصال ADSL به اندازه ۱۰ ثانیه زمان می برد. شاید 7 ثانیه مقدار زیادی نباشد، اما به طور شگفت انگیزی این هفت ثانیه بر روی سرعت مودم تاثیر گذار است. همچنین اینترنت پر سرعت ADSL2+ می تواند تا 7 کیلومتر را از طریق خط تلفن پوشش دهد.

ویژگی های اینترنت پر سرعت ADSL2+


1. نصب و کاربری آسان و بی دردسر
2. دسترسی به اینترنت پر سرعت به صورت شبانه روزی
3. سرعت بالا و کیفیت ممتاز
4. عدم اشغال خط تلفن و امکان استفاده همزمان از تلفن و اینترنت
5. اتصال دائم و 24 ساعته به اینترنت
6. استفاده همزمان از اینترنت و تلفن
7. امکان استفاده از ویدیو کنفرانس
8. حق اشتراک ثابت ماهانه
9. عدم نیاز به کابل کشی جدید و بهره گیری از امکانات مخابراتی موجودبرقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت برای بهره‌ گیری از امکانات ویدیویی و صوتی در اینترنت و ویدیو کنفرانس
10. توانایی ارایه سرویس‌ هایی مانند دولت الکترونیک ، پزشکی الکترونیک ، آموزش سمعی بصری ، شبکه اختصاصی ، مجازی و غیره
11. توانایی استفاده همزمان از اینترنت پر سرعت ADSL2+ بیش از یک نفر
12. پوشش مسافت 7 کیلومتری از مرکز مخابراتی

استفاده از فناوری پر سرعت ADSL2+ و انتقال داده از طریق خطوط تلفن، از آسان ترین و کم هزینه ترین راه های ارتباط با دنیای وب و شبکه جهانی اینترنت است. اینترنت معرفی شده برای برقراری ارتباط پر سرعت و بدون قطعی اینترنت برای عموم مردم طراحی و تولید شد.

کاربران با استفاده از این سرویس می توانند از یک خط تلفن به صورت دائم و با سرعتی بالا از اینترنت استفاده کنند. امیدوار هستیم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را درباره اینترنت پر سرعت ADSL2+ به دست آورده باشید. جهت استعلام قیمت انواع مودم اینترنت و پاسخ به هرگونه سوالات احتمالی در این زمینه با کارشناسان مجموعه موج گستران رادیس در تماس باشید.

برای خرید انواع مودم یه وب سایت های دیجی کالا و یا موج گستران رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: مودم ,



راهنمای خرید مودم adsl
نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1402
بازدید : 76
نویسنده : user

راهنمای خرید مودم ADSL به شما کمک می کند تا اطلاعات کافی درباره خرید مودم adsl داشته باشید. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت در بین مردم، نیاز به خریدم مودم adsl و سایر مودم ها بیشتر شده است. بدین ترتیب برای اینکه یک تجربه لذت بخشی از حضور در بستر های آنلاین داشته باشید، خرید یک مودم مناسب به شما توصیه می شود.

راهنمای خرید مودم adsl

1. سازگاری با شبکه شما

قبل از خرید مودم ADSL، باید این واقعیت را درک کنید که به یک اتصال شبکه نیاز خواهید داشت. در نتیجه، سرویس اینترنت شما باید با مودم DSL که قصد دارید آن را دارید، سازگار باشد. اگر در مورد شبکه خود اطمینان ندارید، قبل از خرید با ISP خود در مورد انتخاب آن صحبت کنید. به طور کلی، 2 نوع سرویس DSL وجود دارد که شامل ADSL2+ و VDSL2 می باشد. اغلب مودم های DSL فقط از یکی یا دیگری پشتیبانی می کنند و یافتن گزینه‌ای که با هر دو سازگار باشد دشوار است.

2. پورت های موجود

پورت های موجود در مودم adsl یکی از نکات مهم خرید مودم adsl می باشد. بسیاری از افراد هنگام خرید مودم، به پورت هایی که در مودم وجود دارند، توجه نمی کنند.

پورت های مودم، در ادامه فرایند استفاده، حیاتی خواهند شد و عدم توجه به آنها مشکل ساز می شوند. به طوری که اگر مودم شما یک پورت اترنت داشته باشد، نمی توانید بیش از یک دستگاه را با اتصال LAN متصل کنید. در کنار تعداد پورت ها، باید نوع پورت و ظرفیت پهنای باند را نیز در نظر داشته باشید. مودم های استاندارد باید دارای حداقل یک پورت اترنت و یک پورت RJ11 برای اتصال تلفنی باشند. داشتن پورت های USB روی مودم ضروری نیست، اما وجود آن مفید واقع می شود.

3. ویژگی های اضافی و مهم در راهنمای خرید مودم ADSL

بیشتر مودم های ای دی اس ال برای اتصالات سیمی کاربرد دارند و تعداد کمی از مودم ها اتصال بی سیم را ارائه می دهند. اگر چنین مودمی را انتخاب کرده‌اید، به جای متصل نمودن دستگاه های بی‌سیم خود به یک روتر، می توانید همه چیز را در همان دستگاه وصل کنید. در نتیجه دیگر به روتر های اضافی در محل کار نیاز نخواهید داشت.

4. ظرفیت پهنای باند

در نهایت، برای اینکه یک انتخاب خوب داشته باشید، ظرفیت پهنای باند را نیز در نظر بگیرید. ظرفیت پهنای باند، یک عامل مهم برای دستگاه های مرتبط با شبکه مثل روتر ها و مودم های adsl می باشد. ظرفیت پهنای باند مودم اساساً محدودیت در سرعت انتقال داده موجود با مودم است. حتی اگر پهنای باند بالاتری متصل کنید، اگر مودم از DSL پشتیبانی نکند، نمی توانید از سرعت کامل استفاده نمایید. همچنین اگر تصمیم به ارتقای طرح شبکه خود دارید، از همان دستگاه استفاده کنید.

مودم ADSL چی بخرم؟

در بازار تجهیزات شبکه انواع مختلفی از مودم با قیمت های متنوع وجود دارد که سردرگمی را افزایش می دهند. بهترین مارک‌ از مودم های ADSL می توان به برند های تی پی لینک، دی لینک، تندا، سیسکو، ایسوس، زایکسل، میکروسیس، نتربیت و یوتل اشاره نمود. در ادامه دو نوع از مودم ها که جزو پر فروش ترین و بهترین مودم های adsl هستند را معرفی کرده ایم.

1. مودم adsl تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

TD-W8961N یک مودم +ADSL2 است که از ۴ درگاه شبکه RJ-45 استفاده می کنند. این درگاه ها برای اتصال سیمی، ۲ آنتن برای اتصال بی سیم و یک درگاه RJ-11 برای اتصال خط تلفن می باشد. بهترین مودم خانگی دارای عملکرد های یک مودم پر سرعت، یک روتر بی سیم و یک نقطه دسترسی بی سیم است. این برند، تمام این عملکرد ها را باهم ترکیب کرده و از نسل سوم استاندارد های بی سیم یعنی سری N استفاده می کنند.

2. مودم ADSL بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U دومین برند معرفی شده در راهنمای خرید مودم ADSL است. این مودم با استفاده از درگاه پر سرعت +ADSL2 به اینترنت وصل می شود. سپس سرعت دانلود 24 مگابیت در ثانیه و آپلود 1 مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم می نماید. شما می توانید با توجه به راهنمای خرید ADSL، اینترنت خود را با رایانه ها و سایر تجهیزات شبکه به اشتراک بگذارید.

انتخاب مودم باید بر اساس مجموعه‌ای از فاکتورهای اساسی باشد. با در نظر گرفتن تمام فاکتور های مهم و تاثیر گذار و مقایسه با نیاز های فردی، بهترین و به صرفه ترین انتخاب در انتظار شما است. بسیاری از افراد متناسب با نیاز روزانه خود ممکن است به تهیه یک مودم adsl نیاز داشته باشید.

– در استفاده از اینترنت

– سرعت بالای اینترنت

– به صرفه بودن اینترنت ثابت نسبت به اینترنت همراه

جهت بررسی بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی همچنین استعلام قیمت مودم ADSL از طریق راه های موجود در سایت با کارشناسان موج گستران رادیس در تماس باشید.

 


:: برچسب‌ها: adsl , modem , مودم , اینترنت , راهنمای خرید ,



دوربین مداربسته دید در شب
نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1402
بازدید : 69
نویسنده : user

 

قابلیت دید در شب برای انواع دوربین مداربسته یک ویژگی بسیار مهم است مخصوصا برای مکان های تاریک یا فضای باز مانند پارکینگ و درب ورودی ساختمان یا جلوی مغازه. دوربین مداربسته دید در شب با تکنولوژی مادون قرمز کار میکنند و این باعث میشود تا معایب و مزایای بسیاری داشته باشد 

دوربین مداربسته دید در شب رنگی 

دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز دوربینی است که بدون توجه به شرایط نوری کار می کند. این بدان معناست که حتی زمانی که نور محیط صفر است، این دوربین به شما کمک می کند تا محیط اطراف خود را به طور دقیق بشناسید.
IR به معنای مادون قرمز و دوربین IRLED یعنی دوربین مداربسته ای است که محیط خود را در تاریکی و در غیاب منبع نور از طریق مادون قرمز روشن می کند و توانایی عکسبرداری را ایجاد می کند.


امواج مادون قرمز نوعی امواج الکترومغناطیسی هستند که هنگام برخورد با یک جسم گرم می شوند. در واقع این امواج گروهی از نور نامرئی خورشید هستند و به همین دلیل است که وقتی در مقابل خورشید قرار می گیریم احساس گرما می کنیم.


پرتوهای مادون قرمز برای چشم انسان نامرئی هستند، اما توسط سنسور تصویر دوربین قابل تشخیص هستند. خود دوربین برای روشن کردن محیط اطراف، نور ساطع می کند، اما از آنجایی که برای انسان نامرئی است، دوربین های دید در شب می توانند محیط اطراف را بدون تولید نور مرئی روشن کنند.


قدرت LED های نصب شده روی دوربین

 دوربین مداربسته دید در شب از طریق سنسور و LED های مادون قرمز (IR) قادر است در تاریک ترین نقاط تا برد مشخصی هر نوع حرکت مشکوکی را ثبت کند. در قسمت پایینی دوربین مداربسته مادون قرمز لامپ هایی قرار دارند که نور مادون قرمز منعکس می‌کنند تا بتوانیم تصاویر را به خوبی مشاهده کنیم. میزان توان لامپ های ال ای دی به تعداد و نوع آن ها بستگی دارد و این لامپ ها شباهت زیادی به لامپ های ال ای دی معمولی دارند و دقیقا به همین صورت عمل می کنند.


توجه داشته باشید که در صورت وجود شیشه ضخیم در مسیر دوربین نور دوربین از طریق آن منعکس می شود زیرا نور مادون قرمز برد کمتری نسبت به نور مرئی دارد و بیشتر طیف آن نمی تواند از شیشه ضخیم عبور کند و نور دوربین منعکس می شود.


میزان حساسیت تراشه تصویر دوربین مداربسته دید در شب رنگی به امواج مادون قرمز:
حساسیت تراشه تصویر به نور مرئی و نامرئی متفاوت است، به این معنی که تراشه ممکن است حساسیت خوبی به نور مرئی داشته باشد اما حساسیت کمتری به امواج مادون قرمز دارد.


مزایای فناوری مادون قرمز

 قیمت پایین با عملکرد خوب برای دوربین شب
ارائه تصویر با کیفیت بالا و دید در شب راحت
تصویر را در تاریکی مطلق ارائه می دهد


معایب فناوری مادون قرمز

 ارسال عکس سیاه و سفید
امکان عبور امواج از شیشه را نمی دهد
متخصص در دوربین های مداربسته دید در شب

نکاتی در مورد نصب دوربین دید در شب

از تابش مستقیم نور جلوگیری کنید، چرا که تابش نور مستقیم مثل نور خورشید به سمت لنز باعث تاری دید و کاهش کیفیت تصاویر می شود. برخی از سارقان با دانستن این نکته با یک چراغ قوه و نور زیاد دوربین را از کار می‌اندازند. سعی کنید در هنگام نصب دوربین آن را در جای پنهان و غیر قابل دسترس قرار دهید.

منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم، می توانید برای داشتن تصاویر بسیار ایده آل در جایی که تاریکی مطلق هست و چشم انسان قادر به دیدن نیست در کنار دوربین مداربسته نور مادون قرمز اضافی 
استفاده کرد.
دوربین مداربسته دید در شب را پشت پنجره نصب نکنید، متاسفانه برخی از افراد به دلیل نداشتن آگاهی از کارکرد این نوع دوربین، مرتکب این اشتباه می‌شوند که کارکرد و کیفیت تصویر دوربین را بسیار کاهش می‌دهد.

شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید، حشرات علاقه زیادی به نور مادون قرمز دارند پس بیاد لنز دوربین را به طور مرتب تمیز کنید.

فروش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

در برخی موارد تمامی نکات فوق در دید در شب دوربین بی تاثیر است و بهترین راه خرید دوربین دید در شب رنگی باکیفیت است، در صورتی که نور محیط در شب کم باشد و نور وجود نداشته باشد نیز می باشد.
نصب ال ای دی مادون قرمز در صورت عدم وجود قرمز امکان پذیر است باید دوربین مداربسته بهتری بخرید. در هر خریدی، قیمت یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران است. قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
جهت بررسی بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت دوربین های مداربسته دید در شب به وب سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید .


:: برچسب‌ها: cctv ,



دوربین مداربسته دید در شب
نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1402
بازدید : 70
نویسنده : user

 

قابلیت دید در شب برای انواع دوربین مداربسته یک ویژگی بسیار مهم است مخصوصا برای مکان های تاریک یا فضای باز مانند پارکینگ و درب ورودی ساختمان یا جلوی مغازه. دوربین مداربسته دید در شب با تکنولوژی مادون قرمز کار میکنند و این باعث میشود تا معایب و مزایای بسیاری داشته باشد 

دوربین مداربسته دید در شب رنگی 

دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز دوربینی است که بدون توجه به شرایط نوری کار می کند. این بدان معناست که حتی زمانی که نور محیط صفر است، این دوربین به شما کمک می کند تا محیط اطراف خود را به طور دقیق بشناسید.
IR به معنای مادون قرمز و دوربین IRLED یعنی دوربین مداربسته ای است که محیط خود را در تاریکی و در غیاب منبع نور از طریق مادون قرمز روشن می کند و توانایی عکسبرداری را ایجاد می کند.


امواج مادون قرمز نوعی امواج الکترومغناطیسی هستند که هنگام برخورد با یک جسم گرم می شوند. در واقع این امواج گروهی از نور نامرئی خورشید هستند و به همین دلیل است که وقتی در مقابل خورشید قرار می گیریم احساس گرما می کنیم.


پرتوهای مادون قرمز برای چشم انسان نامرئی هستند، اما توسط سنسور تصویر دوربین قابل تشخیص هستند. خود دوربین برای روشن کردن محیط اطراف، نور ساطع می کند، اما از آنجایی که برای انسان نامرئی است، دوربین های دید در شب می توانند محیط اطراف را بدون تولید نور مرئی روشن کنند.


قدرت LED های نصب شده روی دوربین

 دوربین مداربسته دید در شب از طریق سنسور و LED های مادون قرمز (IR) قادر است در تاریک ترین نقاط تا برد مشخصی هر نوع حرکت مشکوکی را ثبت کند. در قسمت پایینی دوربین مداربسته مادون قرمز لامپ هایی قرار دارند که نور مادون قرمز منعکس می‌کنند تا بتوانیم تصاویر را به خوبی مشاهده کنیم. میزان توان لامپ های ال ای دی به تعداد و نوع آن ها بستگی دارد و این لامپ ها شباهت زیادی به لامپ های ال ای دی معمولی دارند و دقیقا به همین صورت عمل می کنند.


توجه داشته باشید که در صورت وجود شیشه ضخیم در مسیر دوربین نور دوربین از طریق آن منعکس می شود زیرا نور مادون قرمز برد کمتری نسبت به نور مرئی دارد و بیشتر طیف آن نمی تواند از شیشه ضخیم عبور کند و نور دوربین منعکس می شود.


میزان حساسیت تراشه تصویر دوربین مداربسته دید در شب رنگی به امواج مادون قرمز:
حساسیت تراشه تصویر به نور مرئی و نامرئی متفاوت است، به این معنی که تراشه ممکن است حساسیت خوبی به نور مرئی داشته باشد اما حساسیت کمتری به امواج مادون قرمز دارد.


مزایای فناوری مادون قرمز

 قیمت پایین با عملکرد خوب برای دوربین شب
ارائه تصویر با کیفیت بالا و دید در شب راحت
تصویر را در تاریکی مطلق ارائه می دهد


معایب فناوری مادون قرمز

 ارسال عکس سیاه و سفید
امکان عبور امواج از شیشه را نمی دهد
متخصص در دوربین های مداربسته دید در شب

نکاتی در مورد نصب دوربین دید در شب

از تابش مستقیم نور جلوگیری کنید، چرا که تابش نور مستقیم مثل نور خورشید به سمت لنز باعث تاری دید و کاهش کیفیت تصاویر می شود. برخی از سارقان با دانستن این نکته با یک چراغ قوه و نور زیاد دوربین را از کار می‌اندازند. سعی کنید در هنگام نصب دوربین آن را در جای پنهان و غیر قابل دسترس قرار دهید.

منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم، می توانید برای داشتن تصاویر بسیار ایده آل در جایی که تاریکی مطلق هست و چشم انسان قادر به دیدن نیست در کنار دوربین مداربسته نور مادون قرمز اضافی 
استفاده کرد.
دوربین مداربسته دید در شب را پشت پنجره نصب نکنید، متاسفانه برخی از افراد به دلیل نداشتن آگاهی از کارکرد این نوع دوربین، مرتکب این اشتباه می‌شوند که کارکرد و کیفیت تصویر دوربین را بسیار کاهش می‌دهد.

شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید، حشرات علاقه زیادی به نور مادون قرمز دارند پس بیاد لنز دوربین را به طور مرتب تمیز کنید.

فروش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

در برخی موارد تمامی نکات فوق در دید در شب دوربین بی تاثیر است و بهترین راه خرید دوربین دید در شب رنگی باکیفیت است، در صورتی که نور محیط در شب کم باشد و نور وجود نداشته باشد نیز می باشد.
نصب ال ای دی مادون قرمز در صورت عدم وجود قرمز امکان پذیر است باید دوربین مداربسته بهتری بخرید. در هر خریدی، قیمت یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران است. قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
جهت بررسی بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت دوربین های مداربسته دید در شب به وب سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید .


:: برچسب‌ها: cctv ,