پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرفروش ترین برند دوربین های مداربسته
نوشته شده در پنج شنبه 31 فروردين 1402
بازدید : 808
نویسنده : user

پرطرفدارترین دوربین مداربسته

از جمله برندهای پرفروش و پرطرفدار دوربین مداربسته در بازار ایران می توان به هایک ویژن، داهوا، هایلوک،  شیائومی، تیاندی، سونی  ... اشاره کرد. قاعدتاً محصولات برندهای معروف قیمت بالاتری دارند، در این میان تعدادی برند دیگر نیز وجود دارند که به نام NoName شناخته می شوند و برندهایی در انواع مختلف محسوب می شوند و حتی برخی از آنها ناشناخته هستند.

دوربین مداربسته هایلوک پرفروش ترین برند دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته هایلوک یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته است که توسط برند هایک ویژن پشتیبانی می شود و عملکرد عالی، سهولت استفاده، کیفیت قابل اعتماد و مقرون به صرفه را ارائه می دهد و برای نظارت تصویری سطح پایه طراحی شده است. دوربین مداربسته هایلوک طیف وسیعی از آدرس‌های آنالوگ و IP را ارائه می‌دهد که هر دو برای کاربردهای تجاری تا مسکونی با برد متوسط ​​طراحی شده‌اند.

دوربین مداربسته هایلوک نام سری جدید پرفروش ترین برند دوربین مداربسته با قیمت مناسب و در عین حال سازنده دوربین مداربسته حرفه ای هایک ویژن می باشد.

ویژگی های کلیدی پرفروش ترین محصولات دوربین مداربسته هایلوک

عملکرد WDR

دید در شب IR نور مادون قرمز

فناوری PIR

پشتیبانی از کارت حافظه

عملکرد 3D DNR

پشتیبانی از چندین زبان در نرم افزار مدیریتی

قیمت پر فروش ترین برند دوربین مداربسته

برخی از برندها ممکن است بدون دلیل خاصی قیمت گذاری نامناسبی داشته باشند. طبیعی است که خرید از چنین برندهایی برای شما هزینه بر خواهد داشت. زیرا در اکثر مواقع به اندازه هزینه ای که پرداخت کرده اید، کیفیتی دریافت نمی کنید.

همچنین یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی می تواند ارزان تر از یک دوربین 3 مگاپیکسلی باشد تا زمانی که تمام مشخصات دوربین (به جز رزولوشن) یکسان باشد.اگر دوربین 2 مگاپیکسلی دارای دید در شب رنگی و دوربین دید در شب مادون قرمز 3 مگاپیکسلی باشد، قطعاً دوربین 2 مگاپیکسلی گران تر است. بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین با توجه به همه ویژگی ها تصمیم گیری می شود نه فقط یک موقعیت.

انتخاب برند و مدل دوربین های مدار بسته بسیار چالش برانگیز است، اما بررسی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته می تواند به شما در انتخاب بهتر در این زمینه کمک کند. برای خرید کارآمدتر و راحت تر، البته بهتر است در مورد مدل مورد نظر با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

چهت ادامه مطالب پرفروش ترین برند دوربین مداربسته و آشنایی با دوربین های مداربسته پرفروش به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://click.ir/advertorial/%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

 


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,



قیمت دوربین‌ مداربسته تیاندی
نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1402
بازدید : 373
نویسنده : user


 محصولات خارجی که با ارز خارجی خریداری می شوند مستقیماً به قیمت آنها بستگی دارد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته تیاندی در محدوده مورد انتظار است. اما در نظر داشته باشید که کیفیت بالای دوربین ها پوشش کافی برای قیمت نسبتا بالای آنهاست. 

همچنین وب سایت های مربوط به فروش دوربین مداربسته برای مشتریان خود که به قیمت دوربین مداربسته اهمیت می دهند لیست کاملی ارائه می دهد که مشتریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند. این مراکز  با داشتن تیمی مجرب و کارشناسان حرفه ای بهترین کیفیت و کارایی را در خرید دوربین مداربسته دارد.

 قیمت دوربین مداربسته تیاندی به ویژگی ها، وضوح، تعداد کانال های پشتیبانی شده و اندازه لنز دید در شب بستگی دارد. قیمت دوربین مداربسته تیاندی به همراه هزینه راه اندازی و نصب را می توانید از خدمات مرتبط  دریافت کنید. همچنین نصب دوربین مدار بسته خدمات همراه با خرید و مشاوره انجام می شود.

خرید دوربین مداربسته تیاندی


برای خرید دوربین مداربسته تیاندی در سطح بالا باید به نمایندگی های مجاز و مجاز آن مراجعه کنید. نمایندگی هایی که گارانتی کافی برای دوربین های خود ارائه می کنند مانند رادیس می توانند گزینه خوبی برای آن باشند. 


جهت خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید از فیلترهای موجود درصفحه دوربین مداربسته تیاندی استفاده کنید. به این ترتیب با کلیک بر روی گزینه دوربین مورد نظر، لیست کوتاهی از عناوین موجود را مشاهده می کنید که در آن به سادگی می توانید عناوین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت تمامی ویژگی های دوربین مورد که با آن ویژگی خاص عرضه می شوند را مشاهده خواهید کرد.

همچنین فروش دوربین مداربسته تیاندی و تجهیزات و متعلقات آن (شامل سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد داخلی و …) در اکثر فروشگاه ها  امکان پذیر است. د

جهت اطلاعات دقیق تر در خصوص قیمت دوربین مداربسته تیاندی با مراجعه به وب سایت رادیس و یا سایت دیجی کالا با مدل های مختلف دوربین مداربسته تیاندی  آشنا شده و انواع دوربین های برند تیاندی  را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

 

 

:: برچسب‌ها: دوربین تیاندی , تیاندی , دئربین مداربسته ,



انواع دوربین مداربسته تحت شبکه
نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1402
بازدید : 271
نویسنده : user

ویژگی های دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته IP امکانات و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از دلایل محبوبیت دوربین های تحت شبکه است.دوربین های IP که دوربین های تحت شبکه نیز نامیده می شوند و دوربین های نظارت IP به شما امکان می دهند از رایانه خود یا هر رایانه دیگری که به شبکه رایانه ای یا اینترنت متصل است به ویدیوهای زنده یا ضبط شده دسترسی داشته باشید.

سیستم های دوربین مدار بسته تحت شبکه به افراد اجازه می دهد تا دوربین های امنیتی خود را از هر مکان دور کنترل و نظارت کنند. نظارت از راه دور چندین دوربین از یک شبکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه می شود و تنها یکی از مزایای بسیاری است که دوربین های شبکه ارائه می دهند. این روزها انواع دوربین مداربسته تحت شبکه در دسترس هستند که قیمت مناسب، انعطاف پذیری بالایی دارند و گزینه ای جذاب برای انتخاب سیستم امنیتی هستند.

انواع دوربین های تحت شبکه از نظر ظاهری

• دام: دوربین تحت شبکه نوع دام اغلب در مکان های سرپوشیده استفاده می شود که از پلاستیک یا فلز ساخته شده است و کیفیت تصویر آن متوسط است.
• بولت: این دوربین IP در فضاهای بیرونی با لنز ثابت و متحرک استفاده می شود.
• باکس: کیفیت تصویر این نوع دوربین مداربسته تحت شبکه نسبتا خوب است. هم در داخل و هم در فضای باز قابل استفاده است. البته باید در محیط بیرونی برای آن پوششی تهیه کرد. این دوربین لنز ندارد و با توجه به کاربرد آن لنز برای آن تهیه می شود.
• مینیاتوری: خرید دوربین تحت شبکه مینیاتوری نوعی دوربین نظارت مخفی با یک لنز است.این دوربین ها را می توان در محیط های کوچک نصب کرد.
 PTZ: نام دیگر این دوربین اسپید دام است و برای کنترل از راه دور استفاده می شود. این دوربین ها قابلیت زوم و چرخش را دارند. این دوربین ها قابلیت زوم تا 20 برابر را دارند و برای محیط هایی مانند تقاطع ها یا خیابان ها طراحی شده اند و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارند.

لنز انواع دوربین مداربسته تحت شبکه

در دوربین مداربسته IP از لنزهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام بر اساس فضای مورد استفاده و همچنین نیاز کاربران کاربردهای متفاوتی دارند.

لنزهای ثابت: این نوع لنزها با فاصله کانونی ثابت و زاویه دید 70 درجه ساخته می شوند.
لنز متغیر یا لنز چند کانونی: این نوع لنزها دارای فاصله کانونی متغیری هستند و زاویه دوربین IP یا دوربین مداربسته تحت شبکه را می توان پس از نصب به طور دلخواه تنظیم کرد.
لنزهای متغیر موتورایز: این نوع لنز که در دوربین های IP استفاده می شود از یک موتور داخل دوربین برای تغییر فاصله کانونی استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته تحت شبکه ,



راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن
نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 305
نویسنده : user

هایک ویژن یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های تولید کننده محصولات امنیتی و نظارتی است. این شرکت با تولید گسترده انواع دوربین مداربسته توانسته است تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند.

هایک ویژن با توجه به نیاز مشتریان اقدام به تولید انواع دوربین های IP، دوربین های بولت، دوربین های دام، دوربین های پلاک خوان، دوربین های PTZ و … کرده است. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن فاکتور مهمی برای انتخاب این دوربین به شمار می رود 

اگر قصد خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن را دارید باید در نظر داشته باشید که این دوربین ها عملکردهای زیادی دارند و هر کدام از این دستگاه های امنیتی برای محیط خاصی طراحی شده اند. در ادامه راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید از تکنولوژی های زیر در دوربین استفاده کنید.

لنزهای بهبود یافته

فناوری دید در شب

استفاده از فناوری POC

تراشه هوشمند

تکنولوژی هیبریدی

 

ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن

هوش مصنوعی در محصولات هایک ویژن

هایک ویژن در تلاش بوده تا امنیت دوربین های مداربسته خود را به سطح بالاتری برساند و از این رو به دنبال استفاده از ویژگی های مختلف هوش مصنوعی در محصولات خود است. در بین چندین مدل، دوربین مداربسته هایک ویژن اکنون می تواند از فناوری هوش مصنوعی این شرکت مانند تشخیص چهره، پلاک خوانی و کنترل از راه دور تجهیزات محیطی استفاده کند.

همانطور که در این راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن گفته شد، این شرکت با تیم بزرگ فناوری خود برای بهبود دوربین های خود کار کرده است، به همین دلیل است که این برند اکنون به عنوان یکی از بهترین سیستم های امنیتی در جهان شناخته می شود. دوربین های مداربسته هایک ویژن به شدت مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل است که اگر می خواهید محیط خود را ایمن نگه دارید می توانید از یکی از دوربین های این شرکت استفاده کنید.

دوربین های هایک ویژن دارای عملکردهای زیادی مانند کنترل تراکم محیط، نمایش با کمک سنسورهای تشخیص حرارتی، تشخیص چهره، تغییر حالت دید در شب، کاهش نور مستقیم و … هستند تا کار تیم مانیتورینگ آسان شود.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

فاکتور قیمت همیشه یکی از مهمترین فاکتورهای مصرف کنندگان در راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن است. مصرف کنندگان همیشه به دنبال دوربین های مداربسته با کیفیت با عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند. برند هایک ویژن همواره به این نیاز مشتریان توجه داشته است، تمامی دوربین های این برند دارای رنج قیمتی مناسبی هستند که به این معناست که می توانید یکی از بهترین دوربین های مداربسته را با قیمت مناسب داشته باشید.

جهت بررسی تکمیلی به اینجا مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: راهنمای خرید , دوربین مداربسته هایک ویژن , cctv ,



تفاوت دستگاه های DVR و NVR
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1402
بازدید : 294
نویسنده : user

هر دو دستگاه DVR و NVR دستگاه هایی هستند که تصاویر ویدیویی را در دوربین های مدار بسته ضبط می کنند. DVR مخفف Digital Video Recorder و NVR مخفف Network Video Recorder است.

اساساً تفاوت این دو دستگاه به روش های پردازش آنها برمی گردد. برای خرید دوربین مداربسته، داشتن درک کامل از تجهیزاتی که روی آن ضبط شده است مهم است، به همین دلیل دانستن تفاوت DVR و NVR می تواند به ما در انتخاب آگاهانه کمک کند.

تفاوت در تکنولوژی

در ابتدا چیزی که می خواهیم بگوییم این است که NVR به دوربین های مداربسته CVB، AHD، HDCVI، HDTVI متصل نمی شود و فقط از دوربین های تحت شبکه پشتیبانی می کند، اما DVR می تواند مستقیماً به تمام دوربین های مداربسته ذکر شده متصل شود که دوشاخه دوربین از طریق دستگاه است و دوربین رابط سوئیچ شبکه PoE به طور غیرمستقیم به دستگاه مخصوصاً کانال ورودی تصویر دوربین نظارت شبکه وصل شده و به پورت اترنت دستگاه متصل می شود.

در نگاه اول به نظر می رسد که این پشتیبانی بسیار مفید باشد زیرا از تمامی دوربین های مداربسته پشتیبانی می کند، اما از آنجایی که DVR ها محدودیت هایی در کیفیت تصاویر ضبط شده دارند، اگر کیفیت دوربین های مداربسته در شبکه شما خیلی بالا باشد، DVR نمی تواند کیفیت تصویر واقعی یا وضوح اصلی را ارائه دهد.

این موضوع در مورد ضبط تصویر دوربین نیز صدق می کند و از آنجایی که دوربین های IP دارای عملکردهای آنالیز تصویر هوشمند هستند، شما نمی توانید از DVR به این عملکرد ها دسترسی داشته باشید، فقط از NVR به این تنظیمات دسترسی دارید.

فراموش نکنید که استفاده از دستگاه NVR زمانی اجباری است که بخواهید از تمامی امکانات دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده کنید. هر دو دستگاه از تعداد استاندارد کانال های ویدئویی مانند 4 کانال، 8 کانال، 16 کانال، 32 کانال و غیره پشتیبانی می کنند.

تفاوت DVR و NVRدر شبکه

یکی دیگر از ویژگی های مهم و خوب NVR این است که این دستگاه را می توان در طول شبکه قرار داد زیرا دستگاه دارای قابلیت های شبکه مانند HTTP, HTTPs, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE ,DDNS, FTP, Alarm Server به طور کامل پشتیبانی می کند.

شما می توانید در هر نقطه از شبکه خود چه در داخل و چه بر بستر اینترنت که نیاز به دریافت تصاویر دوربین مدار بسته دارید، برای دریافت تصاویر می توانید از IP ID دوربین های مدار بسته شبکه و دستگاه های NVR استفاده کنید. حالت دستگاه DVR فقط می تواند به دستگاه ضبط دسترسی داشته باشد و مجزا نمی توانید به تصویر دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید.

تفاوت قیمت دستگاه DVR و NVR

مهمترین تفاوت DVR و NVR، تفاوت قیمت آنها است. دستگاه های NVR بسیار گران تر از دستگاه های DVR هستند. این تفاوت قیمت NVR و DVR ناشی از چیست؟ وجود ویژگی های هوشمند، استفاده از پردازنده های قدرتمندتر، فناوری NVR پیشرفته تر و کاربردهای حرفه ای این دستگاه را می توان از دلایل گران بودن آن نسبت به دستگاه های DVR دانست.

به طور معمول، دوربین های نظارت IP (از نظر سخت افزار و نرم افزار پیشرفته) گران تر از دوربین های آنالوگ هستند. این قانون در مورد قیمت دستگاه های ضبط ویدیوی شبکه (NVR) در مقایسه با دستگاه های ضبط ویدیوی آنالوگ (DVR) نیز صدق می کند. سیستم های مداربسته مبتنی بر DVR به دلیل کاهش مجموعه ویژگی ها و هزینه های تولید کمتر مقرون به صرفه تر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  همچنین استعلام  قیمت انواع دستگاه ها و دوربین مداربسته با مجموعه رادیس در تماس باشید.


:: برچسب‌ها: dvr , nvr , cctv ,



قیمت روز دوربین مداربسته تیاندی
نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1402
بازدید : 356
نویسنده : user

قیمت دوربین‌ مداربسته تیاندی 

 محصولات خارجی که با ارز خارجی خریداری می شوند مستقیماً به قیمت آنها بستگی دارد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته تیاندی در محدوده مورد انتظار است. اما در نظر داشته باشید که کیفیت بالای دوربین ها پوشش کافی برای قیمت نسبتا بالای آنهاست. شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت رادیس از قیمت دوربین مداربسته تیاندی مطلع شوید.

همچنین رادیس برای مشتریان خود که به قیمت دوربین مداربسته اهمیت می دهند لیست کاملی ارائه می دهد که مشتریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند. فروشگاه رادیس با داشتن تیمی مجرب و کارشناسان حرفه ای بهترین کیفیت و کارایی را در خرید دوربین مداربسته دارد.

 قیمت دوربین مداربسته تیاندی به ویژگی ها، وضوح، تعداد کانال های پشتیبانی شده و اندازه لنز دید در شب بستگی دارد. قیمت دوربین مداربسته تیاندی به همراه هزینه راه اندازی و نصب را می توانید از خدمات رادیس دریافت کنید. همچنین نصب دوربین مدار بسته در خدمات رادیس همراه با خرید و مشاوره انجام می شود.

خرید دوربین مداربسته تیاندی

برای خرید دوربین مداربسته تیاندی در سطح بالا باید به نمایندگی های مجاز و مجاز آن مراجعه کنید. نمایندگی هایی که گارانتی کافی برای دوربین های خود ارائه می کنند مانند رادیس می توانند گزینه خوبی برای آن باشند. 
جهت خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید از فیلترهای موجود درصفحه دوربین مداربسته تیاندی استفاده کنید. به این ترتیب با کلیک بر روی گزینه دوربین مورد نظر، لیست کوتاهی از عناوین موجود را مشاهده می کنید که در آن به سادگی می توانید عناوین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت تمامی ویژگی های دوربین مورد که با آن ویژگی خاص عرضه می شوند را مشاهده خواهید کرد.

همچنین فروش دوربین مداربسته تیاندی و تجهیزات و متعلقات آن (شامل سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد داخلی و …) در فروشگاه اینترنتی رادیس امکان پذیر است. در قسمت تماس، با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. . برای خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.

 




دوربین مداربسته هایلوک
نوشته شده در شنبه 5 فروردين 1402
بازدید : 335
نویسنده : user

دوربین مداربسته هایلوک همچون دوربین های مداربسته دیگر از جمله دوربین مداربسته داهوا از برندهای مطرح بازار است. سیستم‌های امنیتی و نظارتی یکی از مهم‌ترین تدابیر پیشگیرانه‌ای است که می‌توان در حفاظت از اماکان از آن بهره برد. در این خصوص قطعا اولویت همه‌ افراد باکیفیت و دقیق بودن سیستم امنیتی است. در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری وارد این بازار شده‌اند و توانسته‌اند نیازهای موجود در آن را به خوبی پوشش دهند. شرکت کمپانی هایلوک زیر مجموعه کمپانی هایک ویژن از معتبر ترین برندها در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و حافظتی است.

 کیفیت بالای انواع دوربین هایلوک دلیل انتخاب اول در میان تنوع دوربین های مداربسته می باشد.  دقت و ریزبینی در خرید دوربین مداربسته حرف اول را می‌زند و دوربین‌ مداربسته هایلوک کیفیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین کیفیت مناسب اولین دلیلی است که ما را به سمت محصولات این شرکت سوق می‌دهد.

مورد دیگر که بسیاری از افراد نگران آن هستند، بحث هزینه است. بدون شک دوربین مداربسته هایلوک در میان دوربین‌های مداربسته هم رده خود، یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها را دارد و همین موضوع باعث شده است که در کشورهای درحال توسعه مانند ایران، حجم استقبال از این محصول خیلی بالا باشد. بنابراین خریداران می‌توانند با صرف هزینه نسبتا پایینی، یک محصول با کیفیت را تهیه کنند.

مورد بعدی به نمایندگی این شرکت در ایران مربوط است. شرکت هایلوک و هایک ویژن در ایران نماینده رسمی دارند و به همین دلیل خدمات پس از فروش برای محصولات این دو شرکت در ایران به صورت کامل به مشتریان ارائه می‌شود. این درحالی است که برخی محصولات گران قیمت اروپایی در ایران فاقد هرگونه گارانتی هستند و مشتریان دستشان از همه چیز کوتاه است.

در نهایت باید گفت که دوربین مداربسته هایلوک را می‌توان در رده موفق‌ترین محصولات امنیتی قرار داد.

• 3D DNRتکنولوژی dnr :

تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته ضبط می‌شود کاملا شفاف نیست. این تصاویر در ورژن‌های قدیمی‌تر دوربین‌ها به صورت نویزدار ضبط می‌شد، به ویژه هنگامی که ضبط تصاویر در میزان نور پایین رخ می‌داد. درحال حاضر تکنولوژی DNR به کمک ضبط تصاویر آمده و با کمک فیلترهای خاصی تصاویری شفاف را ارائه خواهد می‌دهد. این تصاویر از حجم بالایی برخوردار نیستند و حجم کمی را بر روی هارد اشغال می‌کنند.

• WDR:

تا به حال تلاش کرده‌اید که با گوشی همراه خود از خورشید عکس بگیرید؟ اتفاقی که میفتد سیاه شدن خورشید در تصویر گرفته شده است.

در واقع چون میزان نور زیادی به لنز دوربین وارد شده، دوربین توانایی پردازش آن را ندارد و در نتیجه تصویری سیاه به شما ارائه می‌دهد. در دوربین‌های مداربسته نیز همین موضوع اتفاق می‌افتد. برای مثال درب فروشگاهی به فضای پر نور خارج باز می‌شود.

در این هنگام فردی که وارد می‌شود در ابتدا سیاه به نظر می‌رسد و پس از مدتی کنتراست نور دوربین با شرایط تطبیق یافته و فرد دیده می‌شود. در دوربین مداربسته هایلوک تکنولوژی WDR باعث می‌شود که در همه‌ جای تصویر نور به یک میزان پخش شده و با این مشکل مواجه نشویم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته هایلوک ,